Euro, hoezo geen kosten ?

  • Ben

    De regering heeft altijd volgehouden dat de Euro zonder extra kosten voor het MKB wordt ingevoerd, nu blijkt dat ik aanzienlijke kosten moet maken om mijn pin-apparaat aan de Euro aan te passen. Ik wordt zelfs gechanteerd door mijn leverancier, als ik voor 1 december geen contract teken (ad. fl. 2250,00) wordt mij verzekerd dat na die datum de kosten aanzienlijk hoger zullen zijn. Ik roep iedereen op om geen gebruik te maken van deze omzetting (dan maar geen PIN-automaat meer) Kijken wat de banken en de pin-leveranciers zullen zeggen..

  • Ad de Beer

    De overheid liegt over al zijn idiote plannen.

    De belastingherziening kost mij 50.000 per jaar en dan reken ik voorzichtig.

    Ja, u gaat minder belasting betalen.

    Nou als ondernemer niet dus.

    Ook de euro kost je so wie so een ander boekhoud pakket, andere opzet van je facturen en noem maar op.

    Werk je met kasgeld dan kun je diverse extra kosten voor de kiezen krijgen. En dat is leuk, want van alles wat je aan een leverancier betaald gaat weer zo'n 85% naar Den Haag.

    Kan Van Aartsen weer op reis en Kok weer wat declareren. Want zo werkt het in dit land.