Europa en het MKB

• gerard mohring

In het voorjaar van 2002 belegt de Academie voor Communicatie (de grootste business-unit van de Hogeschool Holland te Diemen) een symposium voor MKB-ondernemers met als onderwerp de Europese Unie.

Motto voor het symposium is “Uw bedrijf naar Europa - Europa binnen uw bedrijf!”

Het symposium ( met sprekers uit het Europarlement, de zakenwereld en het lobbycircuit) behandelt de Europese regel- en wetgeving, de mogelijkheden om in aanmerking te komen voor subsidieregelingen en de specifieke interculturele aspecten m.b.t. Europees zakendoen. In de diverse workshops komen praktische tips aan de orde. Een begeleid bezoek aan Brussel en/of Straatsburg behoort eveneens tot de mogelijkheden.

Interesse? Vraag meer informatie aan of surf naar www.hsholland.nl/opleidingen/communicatie

• Leon Meijers

Beste Gerard,

Ik ben werkzaam als accountmanager voor de LOZO(Limburgse Organisatie van Zelfstandige Ondernemers)de belangebehartiger voor het Limburgse MKB. De LOZO telt ongeveer 4.000 leden. Een van mijn taken is het opzetten en uitwerken van thema bijeenkomsten. Verder ben ik secretaris van 3 Business-to-Business-clubs. Dit zijn netwerkclubs die bestaan uit ondernemers uit de handel, Industrie en Dienstverlening die 4 tot 5 keer per jaar bij elkaar komen met als hoofddoel netwerken maar tevens informatief d.m.v. b.v. een presentatie, bedrijfsbezoek etc.

Is het mogelijk om verdere informatie te ontvangen betreffende het symposium? Je kunt mij het beste mailen naar: leon@lozo.nl

Voor informatie over de LOZO zie; www.lozo.nl

M.v.g. Leon Meijers gerard mohring schreef:

>

> In het voorjaar van 2002 belegt de Academie voor Communicatie

> (de grootste business-unit van de Hogeschool Holland te

> Diemen) een symposium voor MKB-ondernemers met als onderwerp

> de Europese Unie.

> Motto voor het symposium is "Uw bedrijf naar Europa - Europa

> binnen uw bedrijf!"

>

> Het symposium ( met sprekers uit het Europarlement, de

> zakenwereld en het lobbycircuit) behandelt de Europese regel-

> en wetgeving, de mogelijkheden om in aanmerking te komen voor

> subsidieregelingen en de specifieke interculturele aspecten

> m.b.t. Europees zakendoen. In de diverse workshops komen

> praktische tips aan de orde. Een begeleid bezoek aan Brussel

> en/of Straatsburg behoort eveneens tot de mogelijkheden.

>

> Interesse? Vraag meer informatie aan of surf naar

> www.hsholland.nl/opleidingen/communicatie