Goedendag,
De laatste tijd is er een ware ‘hype’ ontstaan rond het ‘buzzword’ CRM, oftewel: Customer Relationship Management. Hoewel ik persoonlijk groot voorstander ben van deze business strategy, en de woorden ‘hype’ en ‘buzzword’ in relatie tot CRM dus nauwelijks over m'n lipen krijg, kan ik me voorstellen dat het MKB deze ontwikkeling met argusogen aan ziet komen.
Ik zou graag van enkelen van u willen weten:
- of u zich bezig houdt met CRM;
- wat uw gedachtengangen hieromtrent zijn;
en tot slot
- of u voor uw onderneming de noodzaak van CRM inziet(, zo niet waarom niet?)
Tevens zou ik u willen uitnodigen om eens een kijkje te nemen op CRMissues.com en u aan te melden voor ons forum indien u vragen heeft over dit onderwerp. Op ons forum kunt u uw vragen direct aan een CRM expert stellen.
Ik kijk uit naar uw reacties en zie u graag terug op CRMissues.com!
Met vriendelijke groet,
Wolter Tjeenk Willink
Tjeenk Willink Consultancy
http://www.tjeenkwillink.nl