Interesse in het uitbreiden van uw klantenkring?

• Sure Shot

Ik ben een freelance Business to Business telemarketeer met 4 jaar ervaring.

U kunt mij inzetten voor verschillende opdrachten, o.a.: Opschonen en uitbreiden van uw klantenbestand, opvolgen van beurzen en mailingen. Vullen van seminars.

Maken van afspraken. Klantentevredenheidsonderzoek etc..

Meer weten?

Stuur dan een mailtje.

• leon

Dit is niet op basis van telemarketing maar toch misschien interessant voor je. Wanneer je meer informatie wenst kun je mij mailen.

Vacature Acquisiteur(s)

De Limburgse Organisatie van Zelfstandige Ondernemers (LOZO) behartigt de belangen van het Midden- en kleinbedrijf in Limburg en in het bijzonder van haar 3.500 aangesloten bedrijven. LOZO maakt zich sterk voor een goed ondernemersklimaat op lokaal, regionaal en provinciaal niveau en via haar aansluiting bij MKB Nederland ook op landelijke en Europese schaal. Vanuit haar Service Center te Venlo en kantoor in Maastricht levert LOZO professioneel ondersteuning aan een groot netwerk van ondernemerscollectiviteiten; lokale afdelingen geclusterd in regio’s en regionale LOZO Business-to-Business-clubs. Daarnaast biedt LOZO haar leden een uitgebreid pakket aan individuele dienstverlening voor het bedrijfsleven en ledenvoordeel.

Voor de uitbreiding van onze afdeling relatiebeheer zijn wij op korte termijn op zoek naar:

Acquisiteurs

m/v, op free-lance basis

Functie

Als acquisiteur bij LOZO neemt u zelf initiatieven voor een planmatige aanpak van het werven van ondernemers voor het LOZO-lidmaatschap in uw gebied. U kunt daarbij rekenen op een goede ondersteuning vanuit de afdeling relatiebeheer. De werkzaamheden zullen bestaan uit het telefonisch benaderen en bezoeken van ondernemers.

Functie eisen

- U bent communicatief goed onderlegd en u heeft een commerciële en klantvriendelijke instelling.

- U heeft ervaring in omgang met ondernemers en affiniteit met het midden- en kleinbedrijf.

- U werkt zelfstandig en neemt initiatieven.

- U beschikt over rijbewijs B en eigen vervoer.

Wij bieden

- Goede provisieregeling op basis van behaalde resultaten.