OPROEP!

• wendy

Ik ben op zoek naar jonge mensen die sinds kort een eigen bedrijf zijn begonnen(Leeftijd: 20-30 jaar), en geïnterviewd willen worden voor het maandblad One.

One is een tijdschrift voor jonge, hoogopgeleide vrouwen, en elke maand hebben wij de rubriek: Jong&in Business. In deze rubriek wordt iemand uit de doelgroep geïnterviewd over zijn of haar bedrijf.

Ben je geïnteresseerd, stuur dan een mailtje naar: w.roep@sanoma-uitgevers.nl

• R.M. Langendijk

Ik ben een vrouw van 28 jaar en sinds kort medeeigenaar van een detacheringsbureau voor receptionisten en telefonisten. Mijn compagnon is eveneens vrouw maar dan 38 jaar. We proberen zoveel mogelijk mensen weer aan het werk te helpen door ze zelf bij te scholen en op de werkplek te begeleiden. Voor meer info kunt u kijken op www.receptel .nl

Met vriendelijke groet,

Ruth Langendijk

• perfectcarcleaning

Hallo,

Mijn vriend en ik hebben sinds kort een mobiel autopoetsbedrijf opgestart. Hij is 25 en ik ben 22. Ik help niet alleen in het bedrijf, maar ik volg ook nog een vier jarige opleiding commerciële economie. Voor meer informatie mail naar:

perfectcarcleaningvollenhove@hotmail.com