Publiciteitsstunt!

• Gerry

Hallo,

Voor ons juist opgestarte bedrijf BMZ Training & Coaching zoek ik een gepaste publiciteitsstunt.

Ik wil iets doen wat voldoende aandacht trekt, maar wel past bij ons bedrijf, dus gericht op trainingen, opleidingen, etc.

Is er ergens op het internet een soort ideeënbank voor dit soort zaken, of heeft er wellicht één van jullie een goed idee?

Alvast bedankt,

Gerry

• Esther

Ik snap dat niet hoor, wel een beetje dik zitten te doen met “MBZ Training en Coaching” (daaruit leid ik af dat je je op een zakelijke en dus vermogende doelgroep richt) maar dan wel gaan zitten vissen naar leuke gratis ideetjes? Als je het goed wilt doen neem dan een professional in de hand en ga niet amateuristisch zelf zitten knippen en plakken. Bah zeg. Het mag dan wel - in meerdere betekenissen wat mij betreft - goedkoop zijn maar geloof me, het wordt al snel duurkoop. Vooral als je met het missen van de plank je imago een deuk bezorgt.

• Gerry

Waar heb je gelezen dat het niets mag kosten dan?

Mijn oproep was erop gericht te zien of er goede ideeën leven onder de lezers van het prikbord. Dat al deze ideeën uiteindelijk geld kosten spreekt voor zich.

Voor niets gaat alleen de zon op tenslotte.

Wel een klein beetje overhaaste reactie zeg! Bah! (en deze is van mijn kant)

• Esther

Verkeerd geïntepreteerd: moet blijkbaar niet zo laat gaan zitten te posten. Sorry. Ik ken geen sites waar dergelijke dingen op staan, wellicht kun je eens contact opnemen met een reclame- of communicatieadviesbureau. Zie bijvoorbeeld www.reclame.startpagina.nl

• Gerry

Bedankt voor je reactie.

Ik zal de reclame site eens grondig doorspitten.

• Esther

Deze is de moeite van het bekijken zeker waard…

www.essentie.nl

P.S. Nachtbraker ben je!

• Gerry

Bedankt voor de tip, ik ga hem even doorspitten.

Overigens, rond 01.00 uur is nog niets, vaak wordt het 03.00 uur.

Ik doe de opstart van het bedrijf naast m'n reguliere 40-urige baan, dus ik moet het wel van de kleine uurtjes hebben.

Nogmaals bedankt,

Gerry

• Esther

Zie mijn mail

• Oscar

Wellicht kan iets voor je betekenen. Zelf ben ik net begonnen met een bedrijf wat zich richt op de verrijking van bestaande marketing communicatie d.m.v. een Premium SMS dienst met code. Wellicht dat je op de bestaande Marketing akties een verrijking kunt gebruiken in de zin van SMS en WIN een training. Hiermee verrijk je je DB, en krijg je beter en direct inzichtelijk wat de respons is.

Op dit moment biedt ik dergelijke SMS diensten gratis aan. kijk maar eens op www.mobinfo.nl

Met vriendelijke groet,

Oscar