Opzetten en voeren van administratie eenmanszaak

• Gerold Koster

Geachte forumbezoeker,

Onlangs ben ik van start gegaan met het opzetten en verzorgen van administraties van kleine ondernemingen m.n. de Eenmanszaak.

Als startende ondernemer zit u vast met vragen als: hoe stel ik mijn Beginbalans samen en hoe richt ik mijn boekhouding verder in? Met welk software-pakket kan ik het het beste doen ? en natuurlijk wilt u een zo laag mogelijk kosten-plaatje.

Welnu ; ik heb nog mogelijkheid om de gehele administratie( excl. salaris adm.) voor u op te zetten en te voeren.

Voorlopig kan ik mijn diensten aan twee starters aanbieden.

Geinteresseerden kunnen een e-mail bericht versturen naar: koster@brouwser.nl of bellen naar 0343-451270.

• jane

Hoi mooiboi,fawaka? Ja hier een mail van mij,jane

We hebben lang niets van elkaar gehoord en intussen heb ik een nieuwtje voor je:ik vertrek morgen naar switie sranan! tep yep!! De bedoeling is dat ik blijf,deze plannen had ik al lang en nu heb ik eindelijk de knoop doorgehakt.

Concrete plannen over wat ik precies daar ga doen heb ik nog niet maar mijn pa heeft zijn huis al ter beschikking gesteld,dus onderdak is al geregeld.

Zo dus als je mij niet meer ziet op vrienden meetings dan weet je waarom,. ik doe jou en Erik de vriendelijke groeten en misschien tot ziens in Sranan!! Jane Fernand