Administratie BV

• Liliane

Ik overweeg om mijn administratie bij een dure accountant weg te halen en te gaan werken met Internet-boekhouding www.7x24.nl. Graag ervaringen en/of advies.

• michael klijn

Beste Liliane,

Daar ik onvoldoende inzicht heb in jouw bedrijfssituatie kan ik niet zomaar een antwoord op je vraag geven.

Het is raadzamer om eerst eens met een onafhankelijke businesscoach je situatie te bespreken.

Je kunt in ieder geval op onze site kijken voor een vergelijkbaar voorval. Ga naar Referenties en kijk bij Partners in Relocation.

Succes.

Michael Klijn

www.droombureau.nl; uw toegang tot een netwerk van kennis, kapitaal en contacten.

• Ton Smeets

Hoi Liliane,

Je zou ook eens kunnen kijken bij http://www.boekhoudpakketten.info

Alle gangbare pakketjes worden hier beschreven op de mogelijkheden en beperkingen.

Ik zelf ga binnenkort ook de werkzaamheden van onze dure accountant overnemen.

Mijn voorkeur gaat uit naar Exact Compact 2003. Hier is wel basiskennis in

boekhouden aangeraden. Heb je deze niet, vraag dan een gratis demo cd aan van Davilex; bijv Business Compact of Account. Deze zijn zeer gebruikersvriendelijk. En niet duur. Je krijgt er een uitgebreide handleiding bij die je ver op weg helpt.

Suc6 er mee.

Ton