Leest u weleens een brief en denkt u “Wat een onduidelijk verhaal” of “Wat een zakelijke en kille tekst”? Heeft u weleens iemand aan de telefoon en denkt u “Ze begrijpt mij niet” of “Kan het gesprek niet wat sneller”? Krijgt u weleens een rapport en denkt u “Wat een langdradig stuk” of “Had dit niet in minder woorden gekund”? Komt u weleens bij een balie en denkt u “Hallo, hier ben ik” of “Wat een onvriendelijke uitstraling”?

Een duidelijke brief, een klantgericht telefoongesprek, een overzichtelijk en leesbaar rapport, een betrokken face-to-face benadering… Het maakt zoveel verschil in beleving. Het is van invloed op het imago van een organisatie. Én bepalend voor het gedrag van de klant en de werknemers.

Hoe staat het met de communicatie in uw organisatie? Zijn uw klanten en werknemers blij met de manier waarop jullie communiceren?

Wilt u…

… meer (tevreden) klanten?

… tijdwinst door effectiever te communiceren?

… gemotiveerdere werknemers die het beste uit zichzelf én uw organisatie halen?

Wilt u meer ‘leven’ in uw organisatie? Bureau Leef is gespecialiseerd in klantgerichte en duidelijke communicatie. Betrokkenheid staat hierbij centraal. Betrokkenheid zorgt voor verbinding. Verbinding met klanten en tussen werknemers.

Voor meer informatie kunt u terecht op htpp://www.bureauleef.nl

U kunt mij uiteraard ook bellen. Mijn telefoonnummer is 06 27 23 63 44.

Hartelijke groet,

Karlijn Hendrix